Oricât de înzestrată aş fi cu o adiere de sinceritate, înlăcrimez până şi cele mai neveşnice iluzii.

vineri, 3 februarie 2017

Repere educative

  •          Una dintre cele mai mari greşeli ale oamenilor este să încerce să devină interesanţi. Nu le iese! Se „coafează” cu mediocritate fără „a-şi fixa” repere de educaţie.
  •      Trecându-i întruna cu vederea, faci din prost un obraznic.
  •          Unii tremură în faţa oglinzii, că-şi văd prostia fardată în culori stridente. Se dorea prostie monocromă.
  •         Mă îngrijorează tăceri din trecutul meu, probabil ele ştiu cel mai bine de ce viitorul le-a amuţit nesiguranţa lângă mine.
  •          Omul este înlănţuit de puterea propriei condiţii de muritor, norocul e cheia păcatului că şi-o(-l) asumă.
  •         Femeia este forţa instruită să desluşească puterea unui rău incontrolabil. Trăieşte doar în registrul disponibilităţii.
  •         Sunt duală: trăiesc acum o viaţă, alta o voi împrumuta.
  •          Sunt prizonieră în iarna rătăcirii pe cărări de flori de mai.
  •          Ştii ce-am învăţat azi? Să plâng de mila răului zâmbitor. Uimirea mută îmi va fi însoţit şi lacrima ascunsă. Dar ce nu-i voi plânge este decăderea morală. S- a născut cu handicapul mult prea plinului în mult prea gol…
  •         Când mana dreapta plânge in rugăciune, plutirea finala a unui gând tresare.
  •          Mă odihnesc în faţa naşterii mele şi implor iubirea să nu mă mai trezească nicicând. Mă abandonez cu totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu