Oricât de înzestrată aş fi cu o adiere de sinceritate, înlăcrimez până şi cele mai neveşnice iluzii.

luni, 27 august 2012

SEPTEMBRIE ÎN AUGUST


Azi nu mai este val de august, pentru că malul unei minunate iluzii a fost spălat de ploaia de septembrie.
Aici e septembrie în august…a fost septembrie în august, unde doar gândurile mele s-au aşezat liniştite şi resemnate şi mai aşteaptă.
Urăsc aşteptările, cred că doar atât mai aştept: să urăsc aşteptările, nu că nu m-aş urî pe mine c-o fac aşa doar de dragul altora. Altora? Ce ipocrizie să găsesc un vinovat c-a fost furtună de septembrie în august!...
Astea-s nimicuri!... Furtuna loveşte geamul pe care-mi sprijin adesea fruntea, şi mă văd clară, deloc palidă, nu mă recunosc, dar sunt eu cea care urăşte iar şi iar aşteptările, şi mă urăsc şi pe mine…doar de dragul meu.
Azi…aştept un alt septembrie în august…fără furtună, doar ploaie de anotimpuri dragi, în care ploaia să nu fie furtună de lacrimi… şi toamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu